Od momentu powstania Instagram stał się najlepszą platformą do udostępniania zdjęć. W serwisie jest aktywnych ponad 800 milionów użytkowników miesięcznie. Każdego dnia publikowanych jest ponad 60 milionów zdjęć i daje 1,6 miliarda polubień.
W witrynie jest też wielu wpływowych osób z ogromną liczbą obserwujących. A dzięki odpowiedniemu planowi możesz też stać się wpływową marką. Musisz publikować odpowiedni rodzaj treści, aby zachować aktualność dla obecnych obserwujących, a jednocześnie przyciągać nowych.
Jednak ustalenie, które rodzaje postów najlepiej sprawdzają się przy powiększaniu grona odbiorców, może być trudne. Oto garść skutecznych wskazówek marketingowych na Instagramie (które faktycznie działają), których możesz użyć, aby wydoić z popularnej platformy wszystko, co jest jej warte. Dodatkowych informacji na ten temat szukaj na tej stronie: https://fejmowo.pl/produkt/instagram-followers-obserwujacy-1000-realni/ .
Najpierw musisz przełączyć się na profil biznesowy.
Zanim zaczniesz myśleć o swoim planie marketingowym na Instagramie, upewnij się, że masz konto biznesowe na Instagramie. Zmiana obecnego profilu na konto firmowe jest bardzo prosta. Po prostu przejdź do ustawień i kliknij „Przełącz na profil firmy”, aby rozpocząć. Istnieje kilka wyraźnych korzyści z posiadania profilu biznesowego. Na przykład obserwujący mogą kliknąć przycisk kontaktu, aby skontaktować się z Tobą bezpośrednio z Twojej strony na Instagramie, tak jak w przypadku Twojej witryny.
Profil biznesowy umożliwia tworzenie i publikowanie reklam na Instagramie bez konieczności korzystania z narzędzi reklamowych Facebooka. Możesz także uzyskać dostęp do narzędzi analitycznych Instagrama, zwanych Insights, które zapewniają statystyki dotyczące wyświetleń i zasięgu Twoich postów.
Po odblokowaniu bezpłatnych bonusów, które towarzyszą profilowi biznesowemu, musisz zacząć ich używać do śledzenia wskaźników i zrozumienia swoich odbiorców.
Korzystaj z bezpłatnych narzędzi Instagrama
Profile biznesowe na Instagramie nie różnią się zbytnio od profili biznesowych na Facebooku. Dzięki Insights możesz przeglądać statystyki, takie jak wyświetlenia, dane o zaangażowaniu i nie tylko. Możesz nawet uzyskać zestawienie danych demograficznych swoich obserwujących, w tym informacje o ich wieku, płci, lokalizacji i najbardziej aktywnych godzinach.
Spostrzeżenia nie są też tylko uogólnione. Możesz uzyskać szczegółowe informacje na temat postów z tego tygodnia, które pokazują, ile wyświetleń zarobiłeś w tym okresie i jakie były Twoje najlepsze posty. Te bezpłatne narzędzia są bezcenne, ponieważ pozwalają dokładnie zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoimi treściami. Im więcej wiesz o tym, jak użytkownicy wchodzą w interakcje z Twoimi postami, tym lepiej możesz dostosować treść, aby zwiększyć zaangażowanie. Jedną z kategorii postów, która prawie zawsze przyciąga uwagę, są teasery produktów – nie zapomnij o niej!