SEO dla branży turystycznej – wciąż ma znaczenie!

Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) jest bardziej niż kiedykolwiek istotna dla marek turystycznych i hotelarskich, które chcą być znalezione przez użytkowników wyszukujących w Internecie.

W rzeczywistości ostatnie badania wykazały, że:

  • 65% osób podróżujących w celach wypoczynkowych zaczyna szukać informacji w internecie, zanim zdecyduje, dokąd się udać;

  • 72% podróżujących szuka miejsc docelowych w internecie;

  • 66% podróżujących szuka informacji o wakacjach głównie w internecie.

Możesz się jednak zastanawiać, jak Twój hotel lub restauracja może zajmować wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Oto kilka kwestii do rozważenia, o więcej pytaj tutaj: https://seochess.pl.

1. Zidentyfikuj słowa kluczowe

Czy masz pojęcie, jakie słowa są faktycznie wpisywane w wyszukiwarce Google, gdy użytkownicy wpisują zapytania online, kierując ich do Twojej witryny? W rzeczywistości możesz rzucić okiem na te informacje, korzystając z Google Search Console.

Następnie możesz połączyć konto Google Search Console z pulpitem nawigacyjnym Google Analytics i sprawdzić, jakie zapytania generują ruch w Twojej witrynie. Możesz również sprawdzić, jak dobrze radzisz sobie – lub pozycjonujesz – dla każdego słowa kluczowego.

Wiedza o tym, jakie słowa kluczowe są wprowadzane przez użytkowników, może rzucić trochę światła na potencjalne słowa, których można użyć w trwającej i przyszłej kampanii AdWords. Może również pomóc w dopasowaniu do treści w witrynie, w szczególności podczas wypełniania tytułów stron, opisów meta i opisów obrazów.

2. Zwiększ szybkość strony

Chociaż istnieje wiele czynników, które pozytywnie lub negatywnie wpływają na to, jak Google postrzega wydajność Twojej witryny, prędkość staje się coraz ważniejszą zmienną. Wolna witryna jest skazana na mniejszy ruch, ponieważ użytkownicy stali się niecierpliwi i chcą szybko uzyskać informacje, w przeciwnym razie udadzą się gdzie indziej.

3. Dostosuj się do wyszukiwania głosowego

Wyszukiwanie głosowe wpłynie na marketing podróżniczy i widzimy, że to się dzieje. Prawie jedno na dwa wyszukiwania w telefonie komórkowym odbywa się teraz za pomocą głosu, więc jak marki powinny odpowiednio zareagować? Jeśli zastanawiasz się, jak zoptymalizować swoją witrynę pod kątem wyszukiwania głosowego, oto 4 aspekty, które należy wziąć pod uwagę:

  • Upewnij się, że masz witrynę dostosowaną do komórek

  • Odpowiadaj na pytania – lub jeszcze lepiej, miej dedykowaną stronę lub sekcję z często zadawanymi pytaniami

  • Zoptymalizuj dla pozycji zerowej

  • Zarządzaj swoją wizytówką w Google Moja Firma

Wszystko to jest szczególnie prawdziwe w przypadku marek turystycznych i hotelarskich, ponieważ podróżni często szukają miejsc do jedzenia lub rzeczy do zrobienia w ruchu. Posiadanie strategii zoptymalizowanej pod kątem urządzeń mobilnych i strategii zlokalizowanej geograficznie może pomóc w zapewnieniu, że Twoje produkty i usługi będą łatwo dostępne dla potencjalnych klientów. Czy w obecnych czasach pandemii i niepewności Twoja firma jest otwarta jak zwykle? Czy zmieniłeś godziny otwarcia, a może oferujesz inny rodzaj produktów, zamówienia na wynos lub dostawę? Uwzględnij to wszystko w swoich odpowiedziach!

Artykuł Powstał Podczas Współpracy z Seochess.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *