Prawidłowe wykorzystanie gablot i tablic – kilka informacji

Gdzie umieścić tablicę reklamową? Jak najlepiej zlokalizować gabloty na ogłoszenia? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć w dzisiejszym artykule.

Podczas gdy tablice reklamowe i gabloty ogłoszeniowe są skuteczne same w sobie, wykorzystanie ich do zwrócenia uwagi ludzi na witrynę sklepu jest jednym ze sposobów na maksymalne wykorzystanie ich. Dobrze umieszczony element z całą pewnością sprawi, że klienci spojrzą w stronę Twojego stoiska lub powierzchni handlowej, skupiając swoją uwagę na witrynach lub innych materiałach marketingowych, czy ogłoszeniach.

Jeśli chodzi o umiejscowienie, chcesz ustawić swoją tablicę w miejscu, w którym przechodnie będą mogli ją łatwo zobaczyć i przeczytać. Istnieją jednak ogólne wytyczne dotyczące umieszczania znaku na chodniku przed lokalem, na przykład:

• Wiele rad zezwala na umieszczenie tylko 1 opcji na lokal (nawet jeśli dwie firmy dzielą tę przestrzeń).
• Tablice i gabloty nie mogą być instalowane w odległości mniejszej niż 2 m od innego znaku poziomego, słupka lub nawierzchni dotykowej (np. podniesionych lub oznaczonych płyt dla osób niedowidzących) lub w odległości mniejszej niż 2 m od przystanku autobusowego lub przejścia dla pieszych.
• Tablice i gabloty nie mogą blokować dostępu do jakichkolwiek wyjść z budynku, w szczególności wyjść ewakuacyjnych.
• Tablice i gabloty nie mogą być umieszczane dalej niż 0,8 m od frontu budynku i są dozwolone tylko wtedy, gdy pozostawiają co najmniej 1,8 m miejsca na przejście dla pieszych.
• Mogą istnieć ograniczenia rozmiaru wyświetlacza (na przykład nie większy niż 1200 mm wysokości i 750 mm szerokości).

Jakich zasad należy przestrzegać przy umieszczaniu szyldu reklamowego?

Jeśli planujesz ustawić swój znak wzdłuż drogi publicznej, na przykład na poboczu drogi lub na chodniku, będziesz musiał uzyskać pozwolenie od władz lokalnych (lub organu zarządzającego terenem). Na gruntach prywatnych lub wynajmowanych, takich jak podjazd garażowy, taras restauracyjny lub ogrodzony teren przed sklepem, w większości przypadków uważa się, że zgoda jest uznawana za zgodę, dlatego nie potrzebujesz pozwolenia na ustawienie znaku.

Wszystkie reklamy zewnętrzne jak tablice i gabloty muszą spełniać kilka warunków standardowych:

• muszą być czyste i schludne
• być utrzymywane w bezpiecznym stanie
• mieć pozwolenie właściciela miejsca, na którym są wyświetlane (w tym Zarząd Dróg, jeśli znak ma być umieszczony na terenie autostrady)
• nie zaciemniać ani nie utrudniać interpretacji oficjalnych znaków drogowych
• mogą zostać usunięte, jeżeli jest to wymagane przez organ planistyczny.

Aby uzyskać więcej szczegółowych informacji na temat zasad i przepisów dotyczących znaków drogowych i tablic reklamowych, możesz zasięgnąć po te informacje prosto z wiarygodnego źródła. Aby uzyskać więcej informacji na temat samych gablot na ogłoszenia i tablic reklamowych, porozmawiaj z zespołem ekspertów – producentów takowych wyświetlaczy, gdyż tam możesz dowiedzieć się najwięcej faktów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *