Jeśli chodzi o wyświetlanie witryny z portfolio, możesz mieć spanikowane wspomnienia nauczyciela z czwartej klasy, wpatrującego się uważnie w czysty papier, gdy ktoś cię upomina, aby „pokazać swoją pracę!” Ale przez te wszystkie lata pokazanie swojej pracy jest koniecznością w wielu branżach, zwłaszcza dla tych, którzy zarabiają na życie online.
Od technologii i rozwoju po projektowanie i sztukę, a nawet planowanie i strategię, możliwość pokazania wyjątkowego wkładu, jaki włożyłeś w sukces projektu, ma kluczowe znaczenie dla nie tylko wykazania się wiedzą fachową, ale także dalszego przyciągania nowych klientów i większej liczby projektów.
Mając to na uwadze, jak więc stworzyć witrynę z portfolio, która nie tylko przyciągnie uwagę, ale rozwinie Twój biznes?
Czytaj dalej, ponieważ mamy wszystko, co musisz wiedzieć, aby nie tylko stworzyć witrynę portfolio, ale stworzyć taką, która działa niestrudzenie, aby przyciągnąć więcej klientów, a jeśli po przeczytaniu tego artykułu nadal będziesz chciał poszerzyć swoją wiedzę – zajrzyj tutaj: https://allthejobs.pl/porady/kariera/jak-zbudowac-portfolio,59.
Co to jest witryna z portfolio?
Mówiąc najprościej, witryna portfolio to taka, na której pokazujesz przykłady swojej pracy. Została zaprojektowana jako świadectwo Twoich umiejętności, zdolności i talentów w taki sposób, aby potencjalni pracodawcy lub klienci mogli łatwo zobaczyć, jakie są Twoje mocne strony. Ale najlepsze portfolio stron internetowych to coś więcej niż tylko prezentacja bufora zrzutów ekranu. Pokazują konkretną pracę, którą wykonałeś (nawet jeśli byłeś zaangażowany od początku do końca w projekt).
Możliwość pokazania na żywo wersji witryny portfolio, ale także szczegółowych informacji o wyzwaniach, które pokonałeś lub złożonych problemach, nad którymi pracowałeś, daje potencjalnym klientom o wiele więcej informacji o Twoim zestawie umiejętności niż kilka zrzutów ekranu.
Kto powinien mieć witrynę z portfolio?
Często ludzie błędnie myślą, że tylko artyści, projektanci stron internetowych i programiści powinni zajmować się witryną z portfolio. Ale wielu różnych profesjonalistów może nadal czerpać ogromne korzyści z doskonałego portfolio, w tym copywriterzy, specjaliści audio i wideo, a nawet specjaliści HR i organizatorzy wydarzeń korporacyjnych.
Na przykład jako copywriter możesz zilustrować efekt, jaki wywarła Twoja kopia na marnującej się stronie sprzedaży. Jako specjalista HR możesz pokazać, w jaki sposób rekrutacja odpowiednich talentów doprowadziła do określonego procentowego wzrostu produktywności firmy i morale pracowników. Specjaliści od audio i wideo mogą zaprezentować swoje umiejętności, identyfikując problem, który ich praca pomogła rozwiązać, oraz szczegóły, które wpłynęły na zapewnienie, że nagrywanie / kręcenie przebiegło idealnie.
Nawet jeśli nie jesteś copywriterem, posiadanie na stronie portfolio atrakcyjnej, dobrej treści jest ważne, aby zaprezentować świetne pierwsze wrażenie. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest oszałamiające portfolio ze słabą gramatyką lub nijakim tekstem.