Katalog lokalnych firm w Szczecinie? 4 razy “tak”!

Prawdą o marketingu online jest to, że im większa ekspozycja, tym większa widoczność. Dzisiaj prawie każda firma w Szczecinie walczy o zdobycie potencjalnego celu szybciej niż jej rywale. Oprócz reklam biznesowych i kampanii online, wpisanie firmy w katalogach biznesowych online to świetny sposób na uzyskanie ekspozycji. To skuteczny i niedrogi sposób na reklamę swojej firmy.

Jak lokalny marketing w wyszukiwarkach może pomóc Twojej firmie?

Według danych często szczecińskie firmy nie doceniają możliwości i przydatności katalogów biznesowych online. A przecież katalogi takie jak dodaj-strone.com.pl pozwalają użytkownikom szybko wyszukiwać firmy lub usługi związane z określoną branżą w tym mieście. W rzeczywistości niemal co 8 na 10 osób zawsze kieruje się do katalogu. Podobnie jak w przypadku innych działań marketingowych, katalogi biznesowe online mogą zwiększyć widoczność online i promować witrynę. Musisz jednak wybrać katalog, który może zaoferować odpowiednią ekspozycję odpowiednim odbiorcom na lokalnym rynku.

Jakie są więc zalety posiadania firmy w katalogu biznesowym online?

# 1 – Zyskasz większą widoczność

Jak już wspomniano powyżej, wielu potencjalnych klientów uzyskuje dostęp do Internetu w poszukiwaniu informacji lokalnych. Możesz osiągnąć te cele, mając pełną świadomość, że najprawdopodobniej dokonają konwersji. Dlatego warto mieć zarejestrowaną firmę, aby móc kontaktować się z klientami, którzy szukają Cię online, na podstawie rodzaju i lokalizacji, którą wybiorą. Ponadto umieszczenie Twojej firmy w kilku katalogach zwiększy Twoją widoczność dla różnych odbiorców. Dzieje się tak, ponieważ każda osoba jest inna i szuka firm w różnych katalogach. Osoby wyszukujące w Google mogą nie szukać wyników w Yahoo.

# 2 – Bądź dostępny

Dzięki lepszej widoczności w lokalnej wyszukiwarce ludzie mogą łatwo dowiedzieć się o Tobie i uzyskać wiele innych informacji, takich jak dane kontaktowe. W ten sposób mogą Cię powiadomić, gdy będą potrzebować Twojej usługi lub pomocy. Zdziwiłbyś że pomimo osiągnięcia potencjalnych celów rynkowych, niektórzy mogą nadal nie wiedzieć o twojej ofercie lub nawet o twoim istnieniu. Katalog firmowy służy jako doskonałe medium do prezentacji produktów i usług w dowolnym czasie i miejscu.

# 3 – Rozwiń swoją markę

Branding jest nie tylko związany z dużymi markami i firmami takimi jak Pepsi czy Coca-Cola. Twoja firma również potrzebuje brandingu – chociażby na lokalnym, szczecińskim rynku. W tym obszarze jest wiele konkurentów i ważne jest, aby Twoja firma wyróżniała się na ich tle. Umieszczając swoją firmę w lokalnych katalogach, zostaniesz odkryty przez potencjalnych klientów. Ponadto można zauważyć wszelkie recenzje pozostawione dla Twojej firmy, aby stworzyć pozytywny wizerunek Twojej firmy. Jeśli otrzymujesz negatywne opinie, wykorzystaj je, by zrobić lepsze i zmienić niezadowolonych klientów w rzeczników marki.

# 4 – Podaj szczegółowe informacje biznesowe

Rejestracja firmy umożliwia potencjalnym klientom dostęp do wszelkiego rodzaju informacji, takich jak rodzaj świadczonej usługi, szczegółowe informacje na temat godzin pracy, linki do witryn internetowych, ważne aktualizacje, galeria zdjęć i opinie dawnych lub obecnych klientów. Użytkownicy mogą łatwo kliknąć link łączący się z witryną i dowiedzieć się więcej o Tobie. To świetny sposób, by lokalnie nagłośnić swoją witrynę i zapewnić właściwe informacje, których potrzebują. Katalog online jest idealnym medium do rozpoczęcia promocji biznesowej i zwiększenia bazy klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *