Gadżety na targach, które robią wrażenie – czyli jakie?

Wystawianie się na targach i wystawach może być świetnym sposobem na zdobycie nowych kontaktów, klientów i zwiększenie tożsamości marki z nowymi i istniejącymi klientami. Dobrze zaprojektowane stoisko z interaktywnymi ekranami i pomocnym personelem jest bardzo ważne, ale w zatłoczonej sali z setkami stoisk konkurujących o klientów może być naprawdę trudno „wyróżnić się z tłumu”.

Gadżety na targach i ich rola

DekoloUpominki reklamowe zawsze przyciągają uwagę na wystawach. Wyświetlane w widocznym miejscu mogą zwiększyć liczbę odwiedzin na Twoim stoisku, a dziwaczne lub przydatne zrobią wrażenie jeszcze po zakończeniu imprezy. Ale pytanie brzmi: jaki rodzaj gratisów powinieneś zaoferować? Tradycyjnie darmowy długopis był zawsze w porządku prezentem, ale chyba że potencjalny klient go desperacko potrzebuje, poza tym długopis nie pozostawi trwałego wrażenia.

Najlepiej jest mieć coś małego i przenośnego, co nie obciąży odwiedzających. Ciężkie broszury lub niewygodne przedmioty zniechęcają spacerując po zatłoczonej hali wystawienniczej przez cały dzień. Potrzebujesz czegoś, co będzie lekkie, ale wystarczająco interesujące, aby:

  • zaintrygować potencjalnych klientów

  • pozostawić niezapomniany efekt.

Dyski flash USB doskonale łączą wszystkie te elementy. Wydrukowany pendrive z logo daje większą szansę na rozpoznanie marki na długo po zakończeniu programu. Daje to również możliwość przesłania najnowszych materiałów marketingowych z cenników i broszur do plików wideo, do których klienci mają dostęp w czasie wolnym.

Dzięki twoim danym kontaktowym pod ręką na urządzeniu, które jest przydatne zarówno w pracy, jak i w domu, szanse na udane generowanie leadów są znacznie zwiększone.

Wydrukuj swoje logo na wszechstronnej i zawsze popularnej pamięci USB Twister z ruchomym klipsem. Lub skorzystaj z dużego obszaru drukowania USB Slim Card, aby oddać zasłużoną uwagę swojej marce, drukując od krawędzi do krawędzi jej logo w pełnym kolorze lub stwórz grafikę odzwierciedlającą Twoją wizytówkę. Jeśli chcesz czegoś naprawdę wyjątkowego, możesz wybrać niestandardową pamięć USB, którą można całkowicie dostosować do pomysłu na projekt. Takie i inne możliwości daje Ci na przykład promoflash.pl.

Dzięki takim agencjom znakowanie twojego USB nie może być łatwiejsze. Po prostu wyślij im swoje logo lub grafikę, a agencja może stworzyć dowód wizualny do zatwierdzenia. Opcja oznakowania obu stron dysku oznacza, że możesz mieć swoje logo z jednej strony i adres strony internetowej z drugiej, aby uzyskać maksymalną ekspozycję.

Możesz liczyć również na bezproblemową usługę przesyłania danych, oszczędzając czas przesyłania danych na każdy dysk z osobna. Za niewielką opłatą możesz nawet oznaczyć dyski etykietą (nazwać) dyski nazwą firmy lub kampanii w celu dodatkowego uznania. Kiedy rezerwujesz swoje stoisko, nie zapomnij zamówić markowych dysków flash USB, które zostaną rozdane jako upominki promocyjne, mogą zapewnić sukces na następnych targach. To sprawdzony gadżet promocyjny, który każdy klient przyjmie z radością.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *