Mini-wywiad z ekspertem ds. organizacji imprez – zapraszamy!

Krótki wywiad z Szymonem Marciniakiem, organizatorem imprez w Szczecinie – zapraszamy do lektury – jeśli: przygotowałeś wszystko na wspaniałe przyjęcie, a napoje i muzyka są gotowe do serwowania. Jeśli jednak wieczorem okaże się, że coś pójdzie nie tak – aby temu zapobiec, powinieneś przestrzegać kilku zasad, zwłaszcza jeśli planujesz większe imprezy, takie jak jubileusze lub imprezy ukończenia szkoły.

Tutaj dowiesz się, na co zwrócić uwagę od eksperta, z którym przeprowadziliśmy wywiad. Szymon od ponad 15 lat organizuje imprezy w całej Polsce, dlatego kto inny jak nie on może wiedzieć jak powinna wyglądać sprawna organizacja imprez Łódź .

Teraz przejdźmy do pytań:

Organizowane przez Ciebie imprezy są niewątpliwie w innej lidze niż małe prywatne imprezy. Ale są pewne sytuacje, w których nawet prywatne imprezki będą przyciągały duży tłum, a przynajmniej na to właśnie masz nadzieję. Jestem pewien, że jako ktoś, kto profesjonalnie organizuje imprezy, ma kilka wskazówek, które może nam dać?

Zdecydowanie! Niezależnie od tego, czy jest to impreza prywatna czy impreza mega, sposób organizacji imprezy odnoszącej sukcesy jest pod wieloma względami podobny. Musisz wysłać zaproszenia, przygotować miejsce, kupić napoje i zorganizować muzykę i DJ-ów. Znajdziesz różnice w szczegółach i tam też leży problem. Wiele osób uważa, że ​​łatwo zorganizować imprezę, nie zdając sobie sprawy, że trzeba mieć talent do organizacji, dobrze znać rynek i pochłaniać ryzyko finansowe. Zawsze pomaga precyzyjnie obliczyć koszty i mieć realistyczne cele.

Przyjrzyjmy się przygotowaniom: Kiedy powinieneś zacząć przygotowywać imprezę?

To zależy od wielkości imprezy. Mega imprezy wymagają rocznego okresu przygotowawczego, podczas gdy mniejsze imprezy klubowe wymagają do sześciu miesięcy. Spontaniczne imprezy prywatne lub imprezy plenerowe można zorganizować w zaledwie 48 godzin. Wiele z tego, co się dzieje, ma miejsce na scenie klubowej. Jeśli chcesz na przykład wynająć dobrego DJ-a, powinieneś z dużym wyprzedzeniem złożyć wniosek i poszukać niedrogich lotów / połączeń i zakwaterowania. Ale zanim zaczniesz, nie zapomnij obliczyć kosztów. I rób tak długo, zanim zaczniesz od pierwszych przygotowań.

Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze lokalizacji?

Większość obiektów jest oferowana w oparciu o tzw. transakcję door / bar, co oznacza, że ​​organizator otrzymuje wszystkie pieniądze zebrane przy drzwiach, a właściciel klubu otrzymuje wszystkie pieniądze w barze. Miejsce powinno mieć dobrą reputację, a zatem stałych klientów. Jednak im więcej stałych gości ma miejsce, tym mniej prawdopodobne jest, że właściciel będzie chciał przejąć zarówno to, co przy wejściu jak i na barze. Jeśli znajdziesz nieznane miejsce, to organizator musi zwrócić uwagę innych na tę nową lokalizację. Oznacza to więcej pracy, ale może się w końcu lepiej opłacić, ponieważ nowe lokale przyciągają więcej gości. Lokalizacja miejsca oraz transport do i z miejsca są również ważne, ponieważ chcesz, aby Twoi goście mogli wygodnie dostać się na imprezę i z powrotem.

Szukasz agencji eventowej w Łodzi? Sprawdź https://pure-pleasure.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *